Alles voor je telefoon en tablet online bestellen

Bezorgen

Je ontvangt je bestellingen via PostNL. Als een bestelling niet door de brievenbus past, versturen we die als pakket. PostNL levert geen zware pakketten af op een postbusadres. Wij raden je daarom aan om bij een grote bestelling een regulier adres te gebruiken.

Volg de bestelling online
Volg de status van je bestelling via je eigen BestelHoesje.nl-account of met de PostNL-pakketcode via www.postnl.nl. Als we de bestelling verzonden hebben via PostNL, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging. Daarin staat een link naar de website van PostNL. Je vindt deze link ook op de pagina Mijn account > Mijn orders. Als je op deze link klikt, zie je op de site van PostNL het bezorgtraject van je pakket. Bij kleinere bestellingen die als briefpost worden verstuurd, staat geen pakketcode in de bevestigingsmail. Deze zendingen kun je niet volgen via de website van PostNL.

Volgende dag
Soms krijg je, als je op de link klikt, de volgende melding: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’. Dat gebeurt als PostNL het pakket nog niet heeft verwerkt. In dat geval kun je de status van de bestelling de volgende werkdag opvragen.

Uitzonderingsproducten
Sommige producten in ons assortiment kunnen we niet verzenden. Je kunt ze alleen afhalen. Vaak ligt dat aan het gewicht of de afmeting. Als dit het geval is, staat dit expliciet vermeld op de productpagina en in de winkelwagen.
Contact

BestelHoesje.nl
Postbus 4015
3102GA Schiedam
Tel: +31633500333
orders@bestelhoesje.nl
KvK Rotterdam: 52900304

Om je zo goed mogelijk te laten winkelen en helpen maakt BestelHoesje.nl gebruik van cookies. Verberg deze melding