Niet alleen de producten van BestelHoesje.nl zijn top, ook onze service is van een uitstekende kwaliteit. Niet helemaal tevreden met je aankoop? Je kunt de meeste producten die je bij ons hebt gekocht aan ons terugsturen, onder bepaalde voorwaarden.
Binnen 14 dagenBestelHoesje.nl accepteert teruggestuurde artikelen als je ze terugstuurt binnen 14 dagen nadat je ze hebt ontvangen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product.
Stuur altijd een kopiefactuur of kopiepakbon mee. Het product moet verder in oorspronkelijke, onbeschadigde staat en verpakking (indien redelijkerwijze mogelijk) zijn. Een artikel met een originele verpakking dient in dezelfde staat geretourneerd te worden. Wij verzoeken je om altijd de geleverde toebehoren te bewaren en mee terug te sturen. Wij crediteren geen facturen van gebruikte of beschadigde artikelen. Als de seal van een cd, cd-rom, dvd, blu ray, game of softwareartikel is verbroken, kun je het artikel niet terugsturen.
De volgende producten kunnen niet worden geretourneerd nadat de verpakking is geopend:
Prepaid simkaarten
Headsets/oordopjes
Accu's voor mobiele telefoons / tablets
Macbook Hard Cases/Covers
Gesealde producten met originele verpakking
De volgende producten kunnen niet worden geretourneerd als ze zijn aangebroken:
Alle soorten screenprotectors
Macbook Stickers
Screenprotectors voor Macbook
RetouradresBestelHoesje.nl
o.v.v. retouren
Postbus 4015
3102 GA Schiedam
Zodra wij je retourzending hebben ontvangen, ontvang je een e-mail ter bevestiging.
Als alles in orde is, storten we het aankoopbedrag dat je ons voor de producten hebt betaald terug. Je ontvangt het geld terug via de betaalwijze die je hebt gebruikt. Je kunt het bedrag binnen 30 dagen op je rekening verwachten.
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?Je betaalt zelf de verzend- en verpakkingskosten om de producten te retourneren.
Als wij een defect, beschadigd of verkeerd product hebben geleverd, betalen wij de retourzending terug, waarbij de verzend- en verpakkingskosten om het product terug te sturen nooit hoger kunnen zijn dan de verzendkosten die wij hebben gemaakt om het artikel te bezorgen.
Wanneer je een artikel onterecht of zonder kopiefactuur of kopiepakbon meestuurt, dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen.
Let op: BestelHoesje
.nl accepteert geen ongefrankeerde retourzendingen. Advies retourzendingenBestelHoesje.nl raadt je aan om een retourzending altijd via een traceerbare lijn te verzenden. Je kunt het pakket afgeven op een agentschap van PostNL. Deze pakketten voorziet PostNL van een PostNL-pakketcode (track & trace code). Met deze code kun je het verzendtraject van het pakket volgen via de website van PostNL. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een verzendbewijs met deze code. Op deze manier kun je zien wanneer het pakket op de plaats van bestemming is aangekomen. Bewaar dit verzendbewijs daarom altijd totdat we je retour hebben verwerkt.
Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat BestelHoesje.nl er niet aansprakelijk voor is als retourgestuurde artikelen beschadigen of zoekraken.